مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:052022-01-16اجتماعي

ستاد مدیریت بحران گیلان به حالت آماده باش درآمد/ لغو مرخصی تمامی مدیران شهرستان رشت


به گفته رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت مرخصی کلیه مدیران و معاونین عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و مقابله با بحران شهرستان تا پایان هفته لغو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پس از هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد بارشی به کشور به ویژه در نیمه شمالی، از دو شب گذشته بارش باران در گیلان آغاز و این بارش ها در نقاط کوهستانی به صورت برف بوده است.

با اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی تمامی تیم های راهداری، امدادی، هلال احمر و لجستیکی گیلان به حالت آماده باش در آمده و بنابر دستور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، تمامی مرخصی مسوولان در تمامی بخش ها لغو شده و کسی اجازه خروج از شهرستان را ندارد.

هم اکنون بارش در سه محور گیلان به صورت برف بوده و این بارش ها در محور سیاهکل به دیلمان بسیار شدید است.

به گفته مدیرکل راهداری گیلان 57 راهدارخانه به طور ثابت در محورهای برف خیز و مواصلاتی استان وجود داشته و در حال حاضر 542 نیروی راهدار در قالب 60 اکیپ راهداری و 359 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در سطح محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

فریبرز مرادی می گوید بارش برف در محورهای فومن-ماسوله و اسالم-خلخال برف خفیف و در گردنه حیران نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم، ولی در گردنه الماس مه غلیظ وجود دارد که تردد خودروها را با مشکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران گیلان به حالت آماده باش درآمد/ لغو مرخصی تمامی مدیران شهرستان رشت

ستاد مدیریت بحران گیلان به حالت آماده باش درآمد/ لغو مرخصی تمامی مدیران شهرستان رشت