مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:052022-01-16حوادث

دستگیری 180 مجرم سایبری در چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستگیری 180 مجرم سایبری در سطح استان از ابتدای سال جاری تا به امروز گفت: میزان کشفیات جرائم سایبری در سال جدید 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی عسگری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: میزان کشفیات جرائم سایبری در سال جدید 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته به طوری که از ابتدای سال جاری تا به امسال 180 مورد دستگیری مجرم سایبری داشته ایم.

رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 270 پرونده در استان توسط پلیس فتا مورد رسیدگی قرار گرفته که در مقایسه با سال گذشته 16 درصد افزایش پرونده جرائم سایبری داشته ایم و بیش از 5 میلیارد ریال وجوهات کلاهبرداری شده به مردم باز گردانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات، توزیع محتواهای غیر اخلاقی در شبکه شاد برای دانش آموزان توسط گروهی ناشناس است که لازم است خانواده ها نظارت خود را بر فرزندان خود هنگام استفاده از تلفن همراه افزایش دهند.

عسگری با اشاره به لزوم ارتقای سواد رسانه ای در دانش آموزان سطح استان گفت: خانواده ها باید ابتدا سواد رسانه ای خود را ارتقا دهند و سپس بایدها و نبایدهای استفاده از فضای مجازی را به دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 180 مجرم سایبری در چهارمحال و بختیاری

دستگیری 180 مجرم سایبری در چهارمحال و بختیاری