مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:002022-01-16سياسي

واکنش شهردار تهران به ساخت و ساز مجاور باغ گیاه شناسی


شهردار تهران با تاکید بر هم پوشانی میان طرح های نگهداشت شهر که توسط شهرداری تهیه و اجرا می شود و طرح رصد شورای شهر تهران، در خصوص ساخت و ساز در مجاورت باغ گیاه شناسی نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در پایان چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص طرح رصد شورا و همچنین طرح نگهداشت شهرداری تهران باید بگویم این دو طرح مکمل یکدیگر هستند و جدا از هم نیستند و کار ارزشمندی که در کمیسیون برنامه و بودجه با همت همه اعضای شورا انجام شده است امکانی را فراهم می کند که دغدغه های جامعه را به درستی درک کنیم.

وی اضافه کرد: در طرح رصد شورا مشخص خواهد شد که چه نیازهایی در محلات شهر تهران وجود دارد تا بتوانیم به شکلی روش مند اقدامات پیشران نسبت به حل معضلات و مشکلات شهر داشته باشیم.

در حقیقت طرح رصد موجب فهم دغدغه ها و مشکلات شهر می شود و همه اعضای شورا به همراه مسئولین مناطق شهرداری در برنامه ریزی های مناطق می توانند با پالایش این مشکلات برنامه ریزی مناسب تری داشته باشند.

در همین راستا نهایتا یک هزار و 141 طرح موضعی در مناطق 22 گانه شهر تهران احصاء شده که قطعا پرداختن به آنها رضایتمندی شهروندان را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهردار تهران به ساخت و ساز مجاور باغ گیاه شناسی

واکنش شهردار تهران به ساخت و ساز مجاور باغ گیاه شناسی