مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:552022-01-16سياسي

مدیران از ظرفیت رسانه های مجوزدار کرمانشاه برای ارائه عملکردشان استفاده کنند


رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می طلبد رسانه ها در ایام دهه فجر بازنمایی امید بخش از ظرفیت ها و داشته های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می طلبد رسانه ها در ایام دهه فجر بازنمایی امید بخش از ظرفیت ها و داشته های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند.

حسین خوش اقبال در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: بلندگوهای جبهه معاند در پی قلب واقعیت و به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان نظام هستند، لذا انتظار می رود رسانه ها در ایام سالگرد پیروزی انقلاب بازگوکننده واقعیات و تصاویر حقیقی آنچه که بودیم و آنچه که هستیم، باشند.

وی ادامه داد: می طلبد که رسانه ها در ایام دهه فجر، بازنمایی امیدبخش از ظرفیت ها و داشته های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند.

خوش اقبال با تاکید بر مردمی برگزار کردن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: باید نقش مردم بیشتر از پیش در جشن های انقلاب اسلامی برجسته شود.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه با تاکید بر فضاسازی بصری و پرداخت هنرمندانه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مدیران در این ایام حتما حضور پررنگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از ظرفیت رسانه های مجوزدار کرمانشاه برای ارائه عملکردشان استفاده کنند

مدیران از ظرفیت رسانه های مجوزدار کرمانشاه برای ارائه عملکردشان استفاده کنند