مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:502022-01-16فرهنگي

معرفی نمایشنامه های راه یافته به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


هیات داوران مسابقه نمایشنامه نویسی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، 10 اثر را در مرحله اول ارزیابی آثار این بخش، انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیسست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات داوران مسابقه نمایشنامه نویسی این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ متشکل از هنگامه مفید، احمد بیگلریان و بهرام جلالی پور، در مرحله اول ارزیابی آثار این بخش، از میان 105 نمایشنامه رسیده به دبیرخانه، 10 اثر را برای حضور در جشنواره بیست و هفتم برگزیدند.

مسابقه نمایشنامه نویسی این دوره ی از جشنواره در دو مرحله انجام می شود و نویسندگان آثار منتخب مرحله نخست می توانند با مشاوره هیات داوران آثار خود را بازنویسی و اصلاح کنند تا در داوری مرحله نهایی مورد ارزیابی قرار گیرند.

این نویسندگان تا 20 بهمن ماه فرصت دارند تا نسخه نهایی آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس اعلام هیات داوران مسابقه نمایشنامه نویسی بیسست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار منتخب مرحله نخست به این شرح هستند: اتاق سفید به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد از کرج از رضای کوچک به رضای بزرگ به نویسندگی سید مجید میرحسینی از تفرش استخدام گرگ به نویسندگی آمنه غدیری بیدهندی از تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نمایشنامه های راه یافته به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

معرفی نمایشنامه های راه یافته به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان