مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:452022-01-16سياسي

محل خدمت معلمان بر اساس امتیاز آنان مشخص می شود/ تلاش برای استفاده از نیروهای بومی


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص بومی گزینی معلمان و مشقت های رفت آمدهای آن ها گفت: ساز و کار زدن حکم ابلاغ برای معلمان بر اساس امتیاز بوده اما تلاش زیادی شده که معلمان در منطقه نزدیک به محل سکونت خود مشغول به کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم تناسب زحمت شغل معلمی با دریافتی آن ها گفت: مطالبات اخیر معلمان از نظر شخص من کاملا بر حق است و باید از سوی مسؤولان توجه بیشتری به این قشر اثرگذار جامعه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از معلمان این استان در مسیرهای سخت و صعب العبور خدمت می کنند و در شیوع ویروس کرونا قبل از ایجاد شبکه شاد تمامی تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان داشتند.

وی در خصوص بومی گزینی معلمان و مشقت های رفت آمدهای آن ها گفت: ساز و کار زدن حکم ابلاغ برای معلمان بر اساس امتیاز بوده اما تلاش زیادی شده که معلمان در منطقه نزدیک به محل سکونت خود مشغول به کار شوند.

قائدامینی در خصوص وضعیت شغلی معلمان مدارس غیرانتفاعی گفت: فقط کارمندان مدارس دولتی زیر پوشش آموزش و پرورش هستند و رفاهیات، حقوق و بیمه آن ها مربوط به این اداره است، سایر معلمان مدارس غیرانتفاعی زیر پوشش اداره کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل خدمت معلمان بر اساس امتیاز آنان مشخص می شود/ تلاش برای استفاده از نیروهای بومی

محل خدمت معلمان بر اساس امتیاز آنان مشخص می شود/ تلاش برای استفاده از نیروهای بومی