مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:402022-01-16بين الملل

دونالد ترامپ واقعا در مسیر بازگشت به کاخ سفید قرار گرفته است!


بر اساس گزارش نشریه دیلی میل انگلیس، «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا به دنبال تجمع بزرگ اخیرش در منطقه پارادایس ولی ایالت آریزونا در مسیر بازگشت به کاخ سفید قرار گرفته است.

- دونالد ترامپ واقعا در مسیر بازگشت به کاخ سفید قرار گرفته است! بر اساس گزارش نشریه دیلی میل انگلیس، دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا به دنبال تجمع بزرگ اخیرش در منطقه پارادایس ولی ایالت آریزونا در مسیر بازگشت به کاخ سفید قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه دیلی میل در این گزارش خود با اشاره به تجمع اخیری که با حضور دونالد ترامپ در منطقه پارادایس ولی در ایالت آریزونا برگزار شد نوشت، که هم اکنون بسیاری از رای دهندگان در این منطقه که در انتخابات سال 2020 عمدتا به جو بایدن رای دادند از رای دادن به بایدن پشیمان شده اند.

بسیاری از این رای دهندگان حالا می گویند در صورتی که ترامپ تصمیم به نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در انتخابات 2024 بگیرد به او رای خواهند داد.

پارادایس ولی بخشی از شهرستان ماریکوپا است، منطقه ای با 2.

1 میلیون رای دهنده که شامل شهر فینیکس و نواحی اطراف آن می شود؛ این منطقه تا آنجا که هر کس به یاد دارد به جمهوری خواهان رأی داده و در انتخابات 2016 نیز ترامپ در آنجا برنده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونالد ترامپ واقعا در مسیر بازگشت به کاخ سفید قرار گرفته است!

دونالد ترامپ واقعا در مسیر بازگشت به کاخ سفید قرار گرفته است!