مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:402022-01-16سياسي

انعقاد 26 تفاهم نامه در راستای مهارت آموزی سربازان


تاکنون 26 تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی در بحث مهارت آموزی کارکنان وظیفه امضاء و کاربردی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح  صبح امروز (یکشنبه) در پنجمین جلسه عالی سیاست گذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه که در محل این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: هم افزایی همه قوا و نهاد های حکومتی در مسیر رشد و تعالی می تواند شاهد تحولات اساسی در این بخش باشد.

وی با بیان اینکه سربازان به عنوان رکن محوری در دفاع از حریم کشور محسوب می شوند و همواره در این مورد نقش آفرینی می کنند، گفت: رویکرد نیرو های مسلح درخصوص سربازان به گونه ای بوده است که شاهد تحول اساسی بوده ایم؛ ضمن اینکه جوانان ما نقش مهمی در دفاع از امنیت کشور دارند؛ لذا باید شرایط را به گونه ای فراهم شود که دوره سربازی دوره رشد و تعالی آن ها نیز باشد.

رییس ستاد کل نیرو های مسلح یکی از عوامل رشد جوانان را در دوره خدمت توجه به فراگیری مهارت و اشتغال دانست و افزود: تحقق کامل این مسأله نیازمند پیگیری قوی و همه جانبه است و ما باید زمینه مهارت آموزی را جهت اشتغال فراهم کنیم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه اشتغال مناسب جوانان از اهداف اساسی دولت های ما بوده است، عنوان کرد: در این خصوص تاکنون 26 تفاهم نامه در دستگاه های اجرایی، امضا و کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 26 تفاهم نامه در راستای مهارت آموزی سربازان

انعقاد 26 تفاهم نامه در راستای مهارت آموزی سربازان