مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:402022-01-16اقتصادي

راه اندازی سامانه بازرگام در چهارمحال و بختیاری برای عرضه کالا


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بازرگام برای عرضه محصولات بدون واسطه در استان از امروز راه اندازی شد و سهمیه ای برای عرضه کالا در این سامانه در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بازرگام برای عرضه محصولات بدون واسطه در استان از امروز راه اندازی شد و سهمیه ای برای عرضه کالا در این سامانه در نظر گرفته شده است.

عطاء الله ابراهیمی 26 دی ماه در ستاد تنظیم بازار چهالرمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سامانه بازرگام برای عرضه محصولات بدون واسطه در استان از امروز راه اندازی شد، اظهار کرد: سهمیه کالا نیز برای استان جهت عرضه در این سامانه تعیین شده است و از امروز این کالاها در اختیار مردم قرار می گیرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه 170 تن شکر در استان آماده توزیع است، افزود: قیمت گذاری شکر توسط انجمن کارخانجات تولید قند و شکر تعیین می شود، در توزیع شکر سود خرده فروشی، حمل و نقل و بسته بندی نیز لحاظ می شود.

وی در خصوص اجرای قانون انتزاع و واگذاری مسئولیت بازرسی و قیمت گذاری محصولات کشاورزی به سازمان جهادکشاورزی، توضیح داد: در حال حاضر هیچ گونه تجهیزاتی برای انجام بازرسی در اختیار سازمان جهادکشاورزی قرار نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه بازرگام در چهارمحال و بختیاری برای عرضه کالا

راه اندازی سامانه بازرگام در چهارمحال و بختیاری برای عرضه کالا