مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:352022-01-16اجتماعي

وضعیت هوای استان تا چند روز آینده نارنجی است


کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف، احتمال کولاک، کاهش محسوس دما و مه در استان قزوین صادر شد.

- با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: وضعیت هوای استان امروز، فردا و پس فردا با امواج تراز میانی همراه است.

کارشناس هواشناسی استان اذعان کرد: با توجه به گذر سامانه بارشی و شدت آن، فردا و پس فردا احتمال بارش وسیع تر در استان پیش بینی می شود.

وی افزود: طبق وضعیت جوی استان، هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف، احتمال کولاک، کاهش محسوس دما و مه صادر شد.

این کارشناس بیان کرد: با توجه به احتمال بارش برف لغزندگی، اختلال در تردد جاده ای، احتمال مسیر کوهستانی و کاهش دید افق پیش بینی می شود.

وی ابراز کرد: با توجه به استقرار هوای سرد از صبح روز سه شنبه در استان تا پایان هفته احتمال یخبندان در استان وجود دارد که لازم است همشهریان از مسافرت های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت سفر خودروی خود را به تجهیزات سرما مجهز کنند.

این کارشناس در پایان گفت: دمای استان در شهرستان آوج در بامداد امروز منفی 3 درجه، رازمیان 13 درجه و دمای قزوین بین 2 تا 10 درجه سانتیگراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هوای استان تا چند روز آینده نارنجی است

وضعیت هوای استان تا چند روز آینده نارنجی است