مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:302022-01-16اجتماعي

اجرای طرح ارتقاء مهارت سواد دیجیتال 8500 دانش آموز در کردستان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح تحولی ارتقاء مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال 8 هزار و 500 دانش آموزان دوره ابتدایی در استان خبر داد.

- صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ارتقاء مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتالی مبتنی بر الگوی تسلط دیجیتال و استانداردهای علوم کامپیوتر به عنوان طرح تحولی معاونت آموزش ابتدایی برای نخستین بار در سال تحصیلی 1400-1401 برای 5 درصد دانش آموزان استان اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این برنامه تحولی را توانمندسازی معلمان و دانش آموزان در زمینه کاربرد فناوری های دیجیتال، توسعه تفکر محاسباتی و مهارت برنامه نویسی، شناخت مزایا و مخاطرات فضای مجازی، ارتقاء نگرش مثبت درخصوص لزوم آموزش و یادگیری سواد دیجیتال و مهمتر از همه تقویت مهارت های تولید محتواهای آموزشی دیجیتال عنوان کرد.

عبداللهی با بیان اینکه در اجرای این طرح تأکید بر رویکرد تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است، اظهار کرد: بدین معنا که توسعه دانش، نگرش و مهارت معلمان و دانش آموزان و کاربرد آموخته ها در حل مسائل زندگی روزانه، همچنین ارتقاء شایستگی دیجیتال متناسب با سن و پایه تحصیلی دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقاء مهارت سواد دیجیتال 8500 دانش آموز در کردستان

اجرای طرح ارتقاء مهارت سواد دیجیتال 8500 دانش آموز در کردستان