مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:202022-01-16فرهنگي

تفاهم صداوسیما و ارشاد برای نظارت بر شبکه خانگی/ فردوسی پور منعی ندارد


پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما از توافق کلی این سازمان با وزارت ارشاد بر سر پیش نویسی برای نظارت بر محصولات شبکه نمایش خانگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: ما پیش نویسی را تهیه کردیم و خدمت وزیر ارشاد ارایه دادیم که با موافقت کلی هر دو طرف مواجه شده است.

وی اضافه کرد: ما بر روی این پیشنهاد مشترک که بین ما و وزیر محترم ارشاد است، کارهای نهایی را انجام می دهیم و امیدواریم ظرف روزها و هفته های آینده آماده شود و به راهکاری مشترک منتهی شود.

جبلی درباره کلیات این پیش نویس تصریح کرد: به صورت طبیعی نظارت بر محتوای نمایش خانگی و نظارت بر انتشار محتوای خانگی بر عهده ساتراست اما حتماً وزارت ارشاد به عنوان دستگاه فرهنگی بسیار مهم در کشور در این فرایند نقش موثر خود را خواهد داشت.

وی درباره سرفصل های طرح تحولی که قرار است اجرا شود عنوان کرد: تحقق تحول در دستگاه فرهنگی گسترده و پیچیده صداوسیما مسئله یک شب و یک روز نیست که باید طی یک فرایند اتفاق بیفتد.

رویکرد تحولی در صداوسیما در دوره جدید، مشمول تحول در محتوا و تحول در ساز و کارها خواهد بود.

رییس رسانه ملی همچنین گفت: ما با آسیب شناسی دقیق تلاش می کنیم با استفاده از نظر کارشناسان داخل و خارج سازمان آسیب های فرایندهایی را که منجر به شرایطی شده که از ظرفیت رسانه ملی نشود حداکثر استفاده را کرد، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم صداوسیما و ارشاد برای نظارت بر شبکه خانگی/ فردوسی پور منعی ندارد

تفاهم صداوسیما و ارشاد برای نظارت بر شبکه خانگی/ فردوسی پور منعی ندارد