مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:102022-01-16فرهنگي

تنها فرهنگسرای ابهر چشم انتظار تعمیر و تجهیز


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: تعمیر و تجهیز تنها فرهنگسرای ابهر از مطالبات اولویت دار هنرمندان این شهرستان از مسئولان است.

- آیسان صادقی ظهر امروز (26 دی ماه) در دیدار کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر، پیشکسوتان و نمایندگان انجمن های فرهنگی و هنری با سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر به ارائه گزارش فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان پرداخت و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با همکاری هنرمندان و فعالان حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی فعالیت های شاخصی از جمله برگزاری جشنواره ها، مسابقات و نمایشگاه های فرهنگی و هنری در شهرستان داشته است.

وی با اشاره به قراگیری سایه کرونا بر سر فرهنگ و هنر در کشور همزمان با سایر حوزه ها، ادامه داد: در ایام شیو کرونا همراهی هنرمندان در برگزاری رویدادهای مختلف بیش از گذشته بوده و از ظرفیت فضای مجازی برای رساندن پیام هنرمندان و ارائه آثار مختلف بهره برده شد.

صادقی در خصوص حمایت از هنرمندان شهرستان ابهر در قالب تسهیلات کم بهره در دوران کرونا، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مشاغل و آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از سال گذشته تاکنون در جهت حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها فرهنگسرای ابهر چشم انتظار تعمیر و تجهیز

تنها فرهنگسرای ابهر چشم انتظار تعمیر و تجهیز