مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:102022-01-16حوادث

تعرض 500 متری به اراضی آموزش و پرورش در بندرعباس رفع تصرف شد


فرمانده انتظامی هرمزگان از رفع تصرف500 متر اراضی دولتی و تخریب سازه های غیرمجاز به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است و مبارزه با زمین خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به شکایت اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم زمینهای آموزش و پرورش توسط افرادی سودجو، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان برابر هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان اداره آموزش و پرورش و نماینده قضایی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازدید از زمین های مذکور مشخص شد، افرادی با ساخت و ساز غیر مجاز در بخشی از اراضی، بالغ بر 500 متر مربع را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی نسبت به ساخت وساز اقدام کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شکایت اداره کل آموزش و پرورش و برابر هماهنگی قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع و زمینهای ملی، ماموران نسبت به جمع آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض 500 متری به اراضی آموزش و پرورش در بندرعباس رفع تصرف شد

تعرض 500 متری به اراضی آموزش و پرورش در بندرعباس رفع تصرف شد