مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:552022-01-16اجتماعي

برفروبی بیش از 11 هزار کیلومتر باند از راه های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برفروبی 11 هزار و 100 کیلومتر باند از راه های استان در 48 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برفروبی 11 هزار و 100 کیلومتر باند از راه های استان در 48 ساعت گذشته خبر داد.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با تداوم بارش ها در استان مرکزی، همچنان عملیات برفروبی، یخ زدایی و نمک پاشی در راه های ارتباطی برون شهری همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت برقراری ایمنی تردد در راه ها، در دو شبانه روز گذشته بیش از 3100 تن مخلوط ماسه و نمک به منظور جلوگیری از لغزندگی، یخ زدگی و انسداد محورهای مواصلاتی، با استفاده از 226 دستگاه ماشین آلات سازمانی و تلاش 380 نفر از راهداران و رانندگان پرتلاش این اداره کل در سطح جاده ها پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی استان مرکزی مجهز به 27 دوربین نظارتی است که با بهره گیری از آن ها توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راه ها، شرایط جوی و ترافیکی راه ها بصورت آنلاین رصد می شود و به محض مشاهده تغییرات، اکیپ ها در نقاط کوهستانی و گردنه های برفگیر مستقر می شوند تا در اسرع وقت عملیات برفروبی را به انجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی بیش از 11 هزار کیلومتر باند از راه های استان مرکزی

برفروبی بیش از 11 هزار کیلومتر باند از راه های استان مرکزی