مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:302022-01-16سياسي

نگرش مثبت 27 درصد مردم به مصرف تریاک/نباید دچار ساده انگاری شویم


متاسفانه 27 درصد مردم نگرش مثبتی نسبت به مصرف تریاک دارند اما در حوزه آسیب های اجتماعی نباید دچار ساده انگاری باشیم.

- ، تقی رستم وندی، در دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام اظهار کرد: بحث آسیب های اجتماعی را نباید محدود در این دایره بدانیم باید عمیق تر بررسی کنیم، برای فهم دقیق این آسیب باید کیفیت زندگی فردی، کیفیت روابط مناسب اجتماعی، کیفیت حکمرانی و ساز و کار مدیریت کشور، در یک طیف متصل به هم بررسی کنیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه آسیب های اجتماعی نباید دچار ساده انگاری باشیم، در بررسی های طی سالیان گذشته به شاخص هایی دست پیدا کرده ایم این که نگران کننده است.

رستم وندی به برخی آسیب های پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: بحث میل به مهاجرت از کشور امروز مطرح است و کسانی که می خواهند از کشور خارج شوند دلایل زیادی دارند و احساس می کنند که در یک نقطه دیگری می توانند آرمان های خود را دنبال کنند اینها باید بررسی شود.

رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به برخی آمارهای آسیب های اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: ما در حوزه اعتیاد دچار خلأ و کمبودهای نظریه داریم، چندین خلأ داریم.

وی با انتقاد از توزیع آسان مواد مخدر در کشور، ابراز کرد: در کشور ما در هر دکه ای بسیار ساده سیگار و یا مواد دخانی را در اختیار بچه ها هم قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش مثبت 27 درصد مردم به مصرف تریاک/نباید دچار ساده انگاری شویم

نگرش مثبت 27 درصد مردم به مصرف تریاک/نباید دچار ساده انگاری شویم