مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:302022-01-16سياسي

مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: باید مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند چرا که در قبال حق و حقوق شهدا تکلیف داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام رضایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روحانی شهرستان بابل در مدرسه فضیه بابل، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار کرد: در مجلسی که به نام شهدا نامگذاری شده توفیق حضور داریم.

وی با اشاره به نشاط شهدا در زمان شهادت، گفت: خداوند توجه ویژه ای به شهدا داشته و دارد و باید گفت تاثیر خون شهدا بر انقلاب را نمی توان نادیده گرفت و بخش عمده این پیروزی به خاطر خون شهدا بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند،افزود: در قبال حق و حقوق شهدا تکلیف داریم.

وی با اعلام اینکه مسؤولان به دغدغه های رهبری در ارتباط با برجام توجه نکردند، اظهار کرد: اگر مقام معظم رهبری موافقت نمی کردند در عرصه بین الملل وارد شوند؛ می گفتند اگر رهبری اجازه نمی داد ما ایران را گلستان می کردیم ولی اگر ایشان اجازه می دادند، می گفتند شخص اول مملکت رهبری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند

مسؤولان به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند