مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:202022-01-16اقتصادي

افزایش 30 درصدی سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری قابل قبول نیست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت سیب زمینی در استان، گفت: در حال حاضر سیب زمینی به اندازه نیاز در انبارها موجود است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت سیب زمینی در استان، گفت: در حال حاضر سیب زمینی به اندازه نیاز در انبارها موجود است، بنابراین افزایش قیمت این محصول در بازار قابل قبول نیست.

الله کرم نصیری 26 دی ماه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه موجودی شکر در انبارهای استان مطلوب است، اظهار کرد: عرضه شکر با چند نرخ در بازار قابل قبول نیست، نرخ مصوب شکر در درب کارخانه 11 هزار و 500 تومان تعیین شده است و فروشنده باید سود مجاز را برای عرضه رعایت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: 170 تن شکر در استان آماده توزیع است، سازمان جهادکشاورزی مقدمات توزیع شکر را در بین واحدهای صنفی فراهم کند، در حال حاضر قیمت شکر در استان متعادل نیست و باید قیمت گذاری توسط سازمان جهادکشاورزی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه قیمت گذاری کالا باید به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد، گفت: قیمت محصولات کشاورزی، کالاهای تولیدی در استان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری قابل قبول نیست

افزایش 30 درصدی سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری قابل قبول نیست