مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:152022-01-16سياسي

حزب الله و جنبش أمل برای رسیدگی به مشکلات مردم به جلسات هیئت دولت بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از العهد، حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان سخنانی را در خصوص تصمیم اخیر حزب الله و جنبش أمل برای بازگشت به جلسات هیئت دولت لبنان، - نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در سخنانی با اشاره به تصمیم حزب الله و جنبش أمل برای بازگشت به جلسات دولت، گفت: این تصمیم با هدف تأمین منافع مردم اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از العهد، حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان سخنانی را در خصوص تصمیم اخیر حزب الله و جنبش أمل برای بازگشت به جلسات هیئت دولت لبنان، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، فضل الله در این زمینه یادآور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین اوضاع معیشتی مردم و مطالباتی که دارند، حزب الله و جنبش أمل تصمیم به بازگشت به جلسات هیئت دولت گرفتند.

این نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد: از آنجایی که جلسات هیئت دولت تشکیل نمی شود و هیچکس هم پاسخگوی تعطیلی کشور نیست، ما تصمیم گرفتیم به جلسات هیئت دولت بازگردیم تا به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

شب گذشته حزب الله لبنان و جنبش امل با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند: لبنان همزمان با اوضاع سیاسی پیچیده، با بحران اقتصادی و مالی بی سابقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله و جنبش أمل برای رسیدگی به مشکلات مردم به جلسات هیئت دولت بازگشتند

حزب الله و جنبش أمل برای رسیدگی به مشکلات مردم به جلسات هیئت دولت بازگشتند