مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:102022-01-16سياسي

مدیران پرمشغله چگونه می توانند دوره آموزش زبان انگلیسی موفقی داشته باشند؟


آیا می دانستید که 78 درصد از مدیران برای پیشرفت در کسب وکار خود به یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارند؟ شما چند بار آمـوزش زبـان انگلیسی را آغاز کرده و پـس از مدتی آن را رها کرده اید؟ - آیا می دانستید که 78 درصد از مدیران برای پیشرفت در کسب وکار خود به یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارند؟ شما چند بار آمـوزش زبـان انگلیسی را آغاز کرده و پـس از مدتی آن را رها کرده اید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام موسسه باران، مدیران ارشـد سازمان ها و شـرکت ها، افـراد پرمشـغله ای هستند کـه به دلیـل برنامه فشرده کاری، فرصت کافی بـرای یادگیری و زبان آموزی ندارنـد.

آیا گمان می کنید این موضوع، راهکار مناسبی ندارد؟ با روش های به روز موسسه باران تمام مدیران می توانند زبان آموزی داشته باشند.

موسسه باران گام به گام در کنار مدیران سازمانی موسسـه افـق ارتباط بین المللـی باران (موسسـه باران) بـا مربیـان مجـرب همـواره درصدد بـوده تا این خلأ آموزشـی را برای مدیران عامل و ارشـد سـازمانی پر کند.

از همیـن رو به صورت تخصصـی دوره های متنوع آمـوزش زبان انگلیسـی را ویـژه مدیران ارشـد، مدیران میانی و کارکنان سـازمان ها در سراسـر کشـور طراحی و برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پرمشغله چگونه می توانند دوره آموزش زبان انگلیسی موفقی داشته باشند؟

مدیران پرمشغله چگونه می توانند دوره آموزش زبان انگلیسی موفقی داشته باشند؟