مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:052022-01-16ورزشي

اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های متوسط است


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های متوسط است.

- ایسنا/اردبیل معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های متوسط است.

بنیامین شکوه فر 26 دی در دیدار با استاندار اردبیل تصریح کرد: این رتبه برای استانی مثل اردبیل که قهرمانان زیادی را به کشور تحویل داده است خوب نیست و نیاز است که با حمایت های استاندار اردبیل و کمک های دولتی در راستای توسعه زیرساختی حمایت شود.

وی گفت: استان اردبیل در حوزه قهرمان پروری استعداد ویژه ای دارد و امیدواریم که در سال های آینده نمایندگان شایسته ای از استان در رقابت های المپیک و پاراالمپیک داشته باشیم.

شکوه فر با تاکید به اینکه در حوزه ورزش همگانی باید به دنبال همگرایی بین دستگاه ها باشیم، خاطرنشان کرد: همه ما در این راه باید قدم برداریم تا بتوانیم برای سلامت جامعه گام های بلندی را برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان آمایش سرزمینی است، ادامه داد: از استاندار استان اردبیل انتظار می رود که نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد.

وی در خصوص طرح آمایش سرزمینی اضافه کرد: برنامه های مناسبی برای آمایش سرزمینی در حال انجام است و با نگاه ویژه وزیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های متوسط است

اردبیل به لحاظ سرانه ورزشی در رتبه های استان های متوسط است