مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:052022-01-16اقتصادي

تسهیلات رونق تولید به 713 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد


رییس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به 713 واحد صنعتی و کشاورزی استان طی سال جاری خبر داد و گفت: هدف از این اقدام توجه به رونق اقتصادی در استان است.

- ، علی تشنه دل ظهر یکشنبه در سیصد و سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات رونق تولید به 713 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، ابراز داشت: این واحدها تسهیلاتی به ارزش حدود 20 هزار میلیارد ریال را دریافت کردند.

وی بابیان اینکه در بخش صنعت به 183 واحد حدود 18 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، افزود: این تسهیلات در بخش کشاورزی 530 واحد به ارزش حدود یک هزار و 900 میلیارد ریال را در بردارد.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید 975 واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: به این واحدها تسهیلاتی به ارزش حدود 49 هزار میلیارد ریال پرداخت می شود.

تشنه دل بابیان اینکه پرونده 262 واحد در بانک ها در دست بررسی است، در ادامه تصریح کرد: همکاری مطلوب بانک ها در ارائه تسهیلات رونق تولید می تواند ضمن تحقق شعار سال به اقتصاد استان نیز کمک کند و مانع بیکاری نیروی کار در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات رونق تولید به 713 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

تسهیلات رونق تولید به 713 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد