مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:002022-01-16سياسي

مردم محوری اولویت برگزاری برنامه های دهه فجر باشد


رییس شورای تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: ویژه برنامه های دهه فجر امسال با حضور مردم در مساجد و هیات ها و رویکرد مردمی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای تبلیغات اسلامی استان کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار کمیته های ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان، حضور و مشارکت مردم انقلابی و وفادار به انقلاب اسلامی را مثال زدنی خواند و اظهار کرد: ضرورت دارد تاریخ حوادث انقلاب اسلامی به نسل کنونی که درک درستی از انقلاب ندارند معرفی شود.

وی ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور ایستادگی مردم مبارز در برابر نظام سلطه دانست و اظهارکرد: ایام دهه فجر تداعی گر همبستگی ملت وفادار ایران اسلامی با نظام جمهوری اسلامی است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان کردستان بر تجلیل از پیشگامان انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب تاکید کرد و گفت: فضای مجازی بهترین ظرفیت برای روایت گری انقلاب اسلامی است از این ظرفیت به بهترین شکل باید بهره گرفت.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از 2 سال اخیر افزود: این بیماری فعالیت های ملی ـ مذهبی را به صورت جدی تحت تاثیر قرار داده است امید است با قطع زنجیره این بیماری بتوان مناسبت های پرشوری در استان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محوری اولویت برگزاری برنامه های دهه فجر باشد

مردم محوری اولویت برگزاری برنامه های دهه فجر باشد