مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:002022-01-16سياسي

پاک سازی سیمای شهر از همه افراد خیابانی ضروری است


معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان این که طرح جمع آوری کودکان کار و خیابانی و متکدیان تنها منحصر به کودکان نیست، بر لزوم پاک سازی سیمای شهر از همه افراد خیابانی اعم از کودک یا بزرگسال، - مرد یا زن، تبعه خارجی و افراد غیر بومی و بومی تاکید کرد.

علی محمد دشتکیان در جلسه ساماندهی کودکان کار و متکدیان شهر یزد، اظهار کرد: قوانین، آیین نامه و دستورالعمل های زیادی در خصوص سامان دهی این حوزه وجود دارد که نقش و وظیفه همه دستگاه ها را مشخص کرده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی و هم اندیشی، وظایف و رسالت همه دستگاه ها بر اساس موازین و مقررات، تبیین و تشریح می شود و انتظار است پس از شروع اجرای این طرح، همه نهادها و سازمان های مشمول انجام وظیفه، محکم و استوار در میدان عمل باشند.

این مقام قضایی، جمع آوری کودکان کار و خیابانی و متکدیان را از وظایف شهردای دانست و گفت: طبق قانون، شهرداری باید نسبت به این امر اقدام کند و نیروی انتظامی نیز در صورت لزوم همراهی کند، البته این طرح منحصر به کودکان نیست و باید نسبت به پاک سازی سیمای شهر از همه افراد خیابانی اعم از کودک یا بزرگسال، مرد یا زن، تبعه خارجی و افراد غیر بومی و بومی اقدام شود.

وی پاک سازی سیمای شهر از این افراد را ضروری برشمرد و تصریح کرد: حضور این افراد تنها خلاصه در تکدی گری و کلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک سازی سیمای شهر از همه افراد خیابانی ضروری است

پاک سازی سیمای شهر از همه افراد خیابانی ضروری است