مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:502022-01-16اقتصادي

نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان برگزار می شود


نمایشگاه بین المللی اصفهان در روزهای 29 دی ماه تا 4 بهمن ماه، میزبان بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف است.

- این نمایشگاه که با حضور 150 شرکت و موسسه فعال در حوزه های مرتبط با فرش دستباف برپا می شود، جلوه های نابی از هنر قالیبافان و فعالان حوزه فرش دستباف را به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه هنر دست فرش بافان، قالیبافان و فعالان حوزه های تولید، فروش، بازرگانی، طراحان و نقاشان و مرمت کاران و رفوگران فرش دستباف را در معرض بازدید عمومی قرار خواهد داد و زمینه ای ایجاد خواهد کرد تا علاقمندان به این حوزه، با جدیدترین و زیباترین تولیدات فرش دستباف آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه فرش دستباف اصفهان، 15 هزار مترمربع وسعت خواهد داشت و فعالان این حوزه از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، فارس، قم، تهران، کردستان و چهارمحال و بختیاری در آن حضور خواهند داشت.

77 درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه از استان اصفهان هستتد و 23 درصد مشارکت کنندگان نیز از استان های دیگر به اصفهان می آیند تا فعالیت خود را در معرض نمایش قرار دهند.

نمایشگاه فرش دستباف اصفهان در حالی برگزار می شود که برپایی مستمر 23 دوره پیشین، این نمایشگاه را به یکی از رویدادهای تاثیرگذار و مهم نمایشگاهی در ایران تبدیل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان برگزار می شود

نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان برگزار می شود