مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:302022-01-16سياسي

تشریح اقدامات کمیته امداد در مناطق زلزله زده رامیان


کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، اقدامات خود در مناطق زلزله زده رامیان را تشریح کرد.

- گرگان- کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، اقدامات خود در مناطق زلزله زده رامیان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگلستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به آن واکنش نشان داد و از مسئولان گلستان خواست تا اقدامات خود را در روستاهای زلزله زده رامیان را تشریح کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این خصوص گفت: در جریان زلزله سال گذشته شهرستان رامیان 36 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش این نهاد دچار آسیب شد که بلافاصله نسبت به ساخت واحدهای مسکونی اقدام و علاوه بر تسهیلات سایر دستگاه ها، مبلغ 690 میلیون تومان هم از سوی این نهاد حمایتی به صورت بلاعوض در سال 99 به خانواده های آسیب دیده کمک شد.

عیسی بابایی ادامه داد: همچنین برای تکمیل این واحدها مبلغ یک میلیارد و 180 میلیون تومان توسط بنیاد کرامت رضوی در سالجاری مساعدت شد و در آذرماه، طی مراسمی واحدهای آسیب دیده به بهره برداری رسید.

بابایی با اشاره به اینکه تمامی منازل آسیب دیده مددجویی تکمیل شده، افزود: برای احداث هر واحد مبلغ 50 میلیون تومان در قالب تسهیلات وام مسکن و مبلغ 25 میلیون تومان بلاعوض و همچنین هشت تن سیمان هم از سوی بنیاد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات کمیته امداد در مناطق زلزله زده رامیان

تشریح اقدامات کمیته امداد در مناطق زلزله زده رامیان