مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:252022-01-16سياسي

مادران و همسران شهدا به تاسی از ام البنین (س) نسل سلیمانی ها را تربیت کردند


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به سبک زندگی و فداکاری مادران و همسران شهدا گفت: این زنان غیور به تاسی از حضرن ام البنین (س) نسل سلیمانی ها را تربیت کردند.

- مادران و همسران شهدا به تاسی از ام البنین (س) نسل سلیمانی ها را تربیت کردند رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به سبک زندگی و فداکاری مادران و همسران شهدا گفت: این زنان غیور به تاسی از حضرن ام البنین (س) نسل سلیمانی ها را تربیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در گفت وگویی با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین مادر علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) اظهار کرد: مهمترین نکته ای که در سیره تربیتی آن بانوی بزرگوار وجود دارد، خصیصه ولایت پذیری محض، شجاعت و صبوری است که در رفتار و عملکرد فرزندان ام البنین در طول زندگی به ویژه در جریان واقعه جانگداز عاشورا مشهود است.

وی ادامه داد: ام البنین فرزندانی را تربیت می کند که سرسپردگی شان به امام زمان خود یعنی حضرت سید الشهدا(ع) به گونه ای است که در این راه از جان خود می گذرند و به مقام رفیع شهادت می رسند؛ او فرزندانی را تربیت می کند که وصف دلاوری آنان در تاریخ ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران و همسران شهدا به تاسی از ام البنین (س) نسل سلیمانی ها را تربیت کردند

مادران و همسران شهدا به تاسی از ام البنین (س) نسل سلیمانی ها را تربیت کردند