موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:002022-01-16اقتصادي

نرخ شیوع مصرف «الکل» در کشور اعلام شد/ نگرش 27 درصد مردم به مصرف مواد مخدر «مثبت» است


معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی، درباره وضعیت مصرف «الکل» در کشور به عنوان یک آسیب اجتماعی، گفت: نرخ شیوع الکل در کشور بین 9 تا 10 درصد افراد بالای 15 تا 64 سال است به طوری که سالانه بیش از پنج میلیون نفر در کشور الکل مصرف می کنند.

- نرخ شیوع مصرف الکل در کشور اعلام شد/ نگرش 27 درصد مردم به مصرف مواد مخدر مثبت است معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی، درباره وضعیت مصرف الکل در کشور به عنوان یک آسیب اجتماعی، گفت: نرخ شیوع الکل در کشور بین 9 تا 10 درصد افراد بالای 15 تا 64 سال است به طوری که سالانه بیش از پنج میلیون نفر در کشور الکل مصرف می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی رستم وندی در دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام که با همکاری دانشگاه شاهد و در وزارت کشور برگزار شد، به بیان آمارهایی در حوزه آسیب های اجتماعی بر اساس پژوهش های انجام شده پرداخت و درباره وضعیت مصرف الکل در کشور اظهار کرد: درحالی باید به مصرف الکل توجه کرد که رسانه های ما به هیچ عنوان جسارت پرداختن به تغییر نگرش مردم نسبت به الکل را ندارند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی مصرف صفر الکل را توصیه می کند، تاکید کرد که باید نسبت به مصرف الکل در کشور توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ شیوع مصرف «الکل» در کشور اعلام شد/ نگرش 27 درصد مردم به مصرف مواد مخدر «مثبت» است

نرخ شیوع مصرف «الکل» در کشور اعلام شد/ نگرش 27 درصد مردم به مصرف مواد مخدر «مثبت» است