مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:402022-01-16اقتصادي

حمایت وزارت کار از شرکت های نانویی با هدف توسعه اشتغال تخصصی


ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت کار و رفاه اجتماعی با هدف تسهیل فرآیند ایجاد اشتغال از طریق حمایت شرکت های نانویی توافق نامه همکاری مشترک امضا کردند.

- ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت کار و رفاه اجتماعی با هدف تسهیل فرآیند ایجاد اشتغال از طریق حمایت شرکت های نانویی توافق نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به لزوم توسعه فناوری های نانو در کشور و همچنین اهمیت بحث اشتغال و ضرورت پرداخت به آن، همکاری مشترکی میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت تعاون شکل گرفته است.

در این راستا توافق نامه ای به امضای ستاد نانو و وزارت کار رسیده است.

از آنجایی که وزارت کار اشتغال را در اولویت های خود قرار داده است و ستاد نانو ماموریت توسعه فناوری نانو را به عهده دارد، در نتیجه هم مسیر کردن این دو مهم باعث می شود که توسعه اشتغال از مسیر فناوری نانو صورت گرفته و بتوان ظرفیت قانون اشتغال روستایی را که در سال 1396 تصویب شده و منابع مالی کم بهره و بلندمدت را در اختیار کارآفرینان قرار می دهد، برای ایجاد اشتغال به کار گرفت.

بر اساس این توافق نامه دو سازمان متعهد خواهند شد تا از ظرفیت های یکدیگر برای پیش برد مقوله اشتغال در کشور از طریق فناوری نانو استفاده کنند و در کنار بهره مندی شرکت های بخش خصوصی نانویی از ظرفیت های تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت کار از شرکت های نانویی با هدف توسعه اشتغال تخصصی

حمایت وزارت کار از شرکت های نانویی با هدف توسعه اشتغال تخصصی