مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:402022-01-16اقتصادي

طوفان شدید ادارات شهرستان فهرج را به تعطیلی کشاند


فرماندار فهرج از تعطیلی ادارات شهرستان فهرج به علت طوفان شدید خبر داد و گفت: عبور و مرور در محور های این شهرستان به سختی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از کرمان، امیر باقری زاده، فرماندار فهرج با اشاره به اینکه طوفان شدید از دیروز در شهرستان فهرج آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهار داشت: به علت طوفان شدید، امروزیکشنبه 26 دی 1400 کلیه ادارات در شهرستان فهرج تعطیل است.

وی با بیان اینکه طوفان و افزایش ریز گرد ها، شعاع دید را در محور های مواصلاتی این شهرستان و محور ترانزیتی فهرج ـ زاهدان به شدت کاهش داده گفت: با این وجود عبور و مرور در محور های این شهرستان به کندی و سختی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه به شهروندان توصیه می شود تا فروکش کردن طوفان و ریز گرد ها از ایاب و ذهاب غیرضروری پرهیز کنند افزود: طوفان دیروز باعث مسدود شدن محور فهرج ـ زاهدان به مدت 4 ساعت شد و مدارس بخش نگین کویر فهرج هم تعطیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اتکا به پیش بینی هواشناسی هشدار سطح قرمز و اعلام ناپایداری شامل بارش باران، برف و وزش باد به نسبت شدید تا اواخر هفته جاری صادر کرد و خواستار اقدامات پیشگیرانه مدیران و شهروندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شدید ادارات شهرستان فهرج را به تعطیلی کشاند

طوفان شدید ادارات شهرستان فهرج را به تعطیلی کشاند