مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:352022-01-16اقتصادي

جشنواره گل کوکب در روستای آدران کرج برگزار می شود


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت روستاهای محور کرج-چالوس گفت: راه اندازی سامانه گردشگری بخش آسارا ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی حاضری روز یکشنبه 26 دی ماه در هفدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با اشاره به دو موضوع مهمی که در جلسه بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی آسارا در محل فرمانداری کرج مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: یکی از این موارد طرح پیشنهاد استفاده از ظرفیت های روستاهای بخش آسارا در راستای توسعه گردشگری آن منطقه و انتخاب 15 روستا به عنوان پایلوت اجرای طرح بود.

وی ادامه داد: در دیگر اقدام نیز با پیشنهاد کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز مبنی بر ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مجاورت آشکده های کندوان در محور کرج-چالوس به منظور توسعه اشتغال و رونق اقتصادی بخش های نمایشگاهی صنایع دستی در جلسه بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی بخش آسارا موافقت شد و این پیشنهاد به تصویب رسید که امید است هر چه سریعتر این مورد عملیاتی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در نخستین نشستی که پیرامون بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی بخش آسارا برگزار شد، بر انجام اقدامات لازم برای راه اندازی سامانه گردشگری آن توسط اداره کل میراث فرهنگی البرز و اتاق بازرگانی این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل کوکب در روستای آدران کرج برگزار می شود

جشنواره گل کوکب در روستای آدران کرج برگزار می شود