مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:252022-01-16اقتصادي

77 هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان امسال رفع تصرف شد


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 77 و نیم هکتار از اراضی دولتی به ارزش افزون بر 717 میلیارد و 547 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون در استان رفع تصرف شده است.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری اظهارداشت: رفع تصرفات در شهرهای زاهدان، سراوان، زهک و میرجاوه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هشت و نیم هکتار رشد هشت برابری را نشان می دهد.

وی بیان کرد: تلفن گویای 1656 یگان حفاظت اراضی به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه های ملی در حوزه اراضی ملی و همچنین جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده و هم استانی های گرامی می توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت از اراضی استان هم در سطح ادارات شهرستان ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با هدف آمادگی بیشتر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز، تیم های گشتی ما در آماده باش کامل هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان امسال رفع تصرف شد

77 هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان امسال رفع تصرف شد