مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:252022-01-16اجتماعي

چگونه و از چه سنی آموزش «زبان دوم» برای کودکان را آغاز کنیم؟


یادگیری زبان دوم در کودکان سه تا هفت ساله باید بر پایه شنیدن آواها باشد چراکه آموزش آکادمیک و آموزش حروف برای خواندن و نوشتن زبان دوم می تواند در کودکان نتیجه ای عکس ایجاد کند.

- چگونه و از چه سنی آموزش زبان دوم برای کودکان را آغاز کنیم؟ یادگیری زبان دوم در کودکان سه تا هفت ساله باید بر پایه شنیدن آواها باشد چراکه آموزش آکادمیک و آموزش حروف برای خواندن و نوشتن زبان دوم می تواند در کودکان نتیجه ای عکس ایجاد کند.

یک روانشناس با بیان اینکه یادگیری زبان دوم برای کودکان سه تا هفت سال و پیش از سنین مدرسه مفید است، گفت: این یادگیری زمانی می تواند برای کودکان مشکل آفرین شود که تبدیل به امری ضروری شده و والدین اجبارا آن را با آموزشی فشرده و نامتناسب با شرایط سنی کودک، به فرزند خود تحمیل کنند.

دکتر مژگان ناقل در گفت وگو با ایسنا، یادگیری زبان دوم برای کودکان را امری مفید در جهت رشد ذهنی و مهارت های اجتماعی آنها دانست و اظهار کرد: سه تا هفت سالگی دوره حیاتی برای کودکان محسوب می شود که طی آن ذهن کودک آمادگی بیشتری برای یادگیری دارد و از این رو کودک می تواند زبان دوم را به سرعت بیاموزد.

این روانشناس که دانش آموخته دکترای علوم اعصاب است، درباره فواید یادگیری زبان دوم برای مغز کودکان سه تا هفت ساله، ادامه داد: در واقع نواحی از مغز کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه و از چه سنی آموزش «زبان دوم» برای کودکان را آغاز کنیم؟

چگونه و از چه سنی آموزش «زبان دوم» برای کودکان را آغاز کنیم؟