مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:152022-01-16سياسي

حمایت مجلس از توسعه روابط ایران و روسیه/ مبادلات دو کشور تقویت شود


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت روابط بین ایران و روسیه، گفت: مجلس از روابط دوجانبه راهبردی ایران و روسیه حمایت خواهد کرد.

- ، با اشاره به اینکه سفر قریب الوقوع رییس جمهور به روسیه در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط با شرق است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تمایل دارد که سطح روابط خود را با کشورهایی مانند روسیه تقویت کند.

وی بیان کرد: ایران و روسیه ظرفیت اقتصادی بسیار زیادی دارند و باید سطح مبادلات تجاری خود را افزایش دهند.

روسیه در مذاکرات از ایران حمایت کند نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی درباره نقش روسیه در مذاکرات وین، گفت: توقع ما از روسیه آن است که در مذاکرات وین حمایت بیشتری از جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و در مذاکرات بر ضرورت رفع کامل تحریم ها تاکید کند.

آصفری تصریح کرد: ایران و روسیه باید سطح روابط خود را در حوزه های مختلف اعم از سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گسترش دهند.

انتظار ما از مقامات روسیه آن است که در مجامع بین المللی پیگیر رفع کامل تحریم های ایران باشند و جلوی فشارهای بین المللی علیه کشورمان را بگیرند.

رژیم صهیونیستی به دنبال اختلاف بین ایران و روسیه است وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مخالفان خارجی گسترش روابط ایران و روسیه چه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجلس از توسعه روابط ایران و روسیه/ مبادلات دو کشور تقویت شود

حمایت مجلس از توسعه روابط ایران و روسیه/ مبادلات دو کشور تقویت شود