مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:052022-01-16اقتصادي

پلِ معلق دره اژدها معلق ماند!


پاییز سال گذشته بود که یک شرکت سرمایه گذاری که تاکنون مجری و سازنده تعدادی از پل های معلق در ایران بوده، تصمیم گرفت اولین پل معلق غرب کشور را در کرمانشاه و بر روی دره اژدها در کنار آبشار پیران واقع در شهرستان دالاهو احداث کند.

- زمانی که این شرکت سرمایه گذاری تصمیم خود را به مسئولین استان اعلام کرد، استاندار سابق کرمانشاه با اعلام حمایت از این پروژه خواستار اجرایی شدن آن شد و دستور صدور مجوزهای لازم را به دستگاه های ذیربط داد.

طبق برنامه قرار بود فاز اول این این پروژه با ارتفاع 250 متر ظرف مدت یک سال با اعتبار حدود 100 میلیارد تومان که 85 میلیارد تومان آن آورده سرمایه گذار و 15 میلیارد تومان هم تسهیلات اعطایی بود به پایان برسد و زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم افراد زیادی را فراهم کند و به گردشگری منطقه هم رونق بدهد.

علیرغم همه برنامه ریزی های انجام شده و مجوزهای صادره، اما این پروژه هم به سرنوشت بسیاری از پروژه های دیگر استان دچار شد و به سرانجام نرسید، اما با این تفاوت که این بار نه مسئولین، بلکه مردم سرمایه گذار را فراری دادند.

آنطور که رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان دالاهو می گوید: اهالی روستای ژالگه نتوانستند با سرمایه گذار این پروژه کنار بیایند و اجازه اجرایی شدن پروژه را ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلِ معلق دره اژدها معلق ماند!

پلِ معلق دره اژدها معلق ماند!