مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:552022-01-16سياسي

جریان انحرافی در تقابل با ولایت مطلقه فقیه است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تذکر به یکی از نمایندگان مردم تبریز در سفر به ترکیه و همراهی با جریان انحرافی، این جریان را در تقابل با ولایت مطلقه فقیه دانست.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی صبح امروز در نخستین مراسم پنج شنبه شهدای گمنام مدفن در گلزار شهدای منطقه مایان درامامزاده سید محمد این روستا، با بیان این که اگر امروز دلداده شهدا باشیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم، به برکت خون آن ها، پایه های اقتصادی کشورمان نیز تقویت خواهد شد، گفت: امروز هر کسی، با هر لباس و جایگاهی که دارد باید دل در گرو ولایت داشته باشد.

ولایتی که بیش از 200 هزار آلاله را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به حضور نوجوانان 13 و 14 ساله در جبهه های دوران دفاع مقدس و گذشتن از جان خود در راه خدا، گفت: تمامی مسئولان، نمایندگان مردم، وزرا و دولت مردان باید فردای قیامت پاسخگوی این شهدای 13 ساله باشند که وقتی آن نوجوانان در آن روزها از همه زندگی خود گذشتند، امروز این مسئولان چه کرده اند.

وی با بیان این که عقل عادی بشر یارای درک مقام شهادت نیست، اظهار کرد: در صحبت و خاطره گویی از شهدا، باید گفت که آن ها، افرادی بودند که بالاترین دارایی خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و با خدا معامله کردند تا به رضایت پروردگار متعال برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انحرافی در تقابل با ولایت مطلقه فقیه است

جریان انحرافی در تقابل با ولایت مطلقه فقیه است