مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:502022-01-16فرهنگي

ظرفیت های گردشگری ایلام در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی ایلام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی می شود.

- عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در تاریخ 9 الی 12 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود استان ایلام نیز در این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری استان با شرکت حداقلی بخش خصوصی با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: با توجه به حضور گروه های کالایی گردشگری خوراک، با ارائه انواع موادغذایی، شیرینی و سوغات محلی و سنتی به صورت بسته بندی و با امکان پخت و پز در محل نمایشگاه، مراکز تولید و بسته بندی خوراک نظیر سوغات و شیرینی های سنتی و پخت غذاهای سنتی استان در این نمایشگاه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری ایلام در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شوند

ظرفیت های گردشگری ایلام در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شوند