مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:452022-01-16سياسي

شهید سلیمانی در مسائل جهان اسلام فریادرس بود


شهید سلیمانی در مسائل جهان اسلام به معنی واقعی کلمه فریادرس بود، بدون هیچ اما و اگر و شرطی و شروطی، به عنوان اولین نفر در میدان حضور داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی برادرزاده شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در مسائل جهان اسلام به معنی واقعی کلمه فریادرس بود، بدون هیچ اما و اگر و شرطی و شروطی، به عنوان اولین نفر در میدان حضور داشت.

یاسر سلیمانی، برادرزاده شهید سلیمانی، شامگاه شنبه 25 دی ماه در یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و 26 شهید وابسته به کارکنان اداره کل زندان های خراسان جنوبی اظهار کرد: صحبت کردن درباره شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی هم آسان است هم سخت.

ایشان یک شخصیت جامع الاطراف داشتند و در تمام جنبه های شخصی، اجتماعی، چه به عنوان فرمانده سپاه قدس و علمدار جبهه مقاومت، چه به عنوان یک پدر، عضو جامعه و چه به عنوان هم وطن یک شخصیت بی نظیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برادرزاده شهید سلیمانی با بیان اینکه مهمترین ویژگی که باعث شده شهید سلیمانی به آن جایگاه والا برسد و تبدیل به قهرمان کشورمان و امت اسلام شود و آن تشییع میلیونی اتفاق بیفتد اخلاص ایشان بود و همیشه می فرمود که کاری را که می کنید، فقط برای رضای خداوند و خلق خداوند انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در مسائل جهان اسلام فریادرس بود

شهید سلیمانی در مسائل جهان اسلام فریادرس بود