مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:302022-01-16سياسي

بستر تشخیص سویه امیکرون در البرز فراهم شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: پیش از این تشخیص سویه جدید کرونا با ارسال نمونه آزمایش به آزمایشگاه پاستور ممکن بود اما از هفته جاری معیار تشخیص امیکرون در استان البرز فراهم شده است.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص شرایط آزمایش و تست کرونا امیکرون در استان البرز، گفت: بستر تشخیص سویه جدید کرونا در آزمایشگاه مرکزی استان البرز وجود دارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان سویه جدید کرونا بیش از آماری است که اعلام می شود، اظهار کرد: طبق آخرین آمار بیش از 30 تن از البرزی ها امیکرون مثبت شده اند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پیش از این سویه های مشکوک به امیکرون به آزمایش پاستور ارسال و نتیجه پس از مدت زمانی اعلام می شد، ادامه داد: از ابتدای هفته جاری بستر آزمایش در استان فراهم شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تست امیکرون به میزان کافی در سطح استان وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر فقط آزمایش ابتلا به امیکرون برای مواردی که کرونا مثبت هستند و مشکوک به سویه جدید بیماری می باشند انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر تشخیص سویه امیکرون در البرز فراهم شد

بستر تشخیص سویه امیکرون در البرز فراهم شد