مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:252022-01-16سياسي

آغاز دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام در وزارت کشور


دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام در وزارت کشور با حضور وزیر کشور و برخی از معاونان و نمایندگان مجلس در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام در وزارت کشور با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و برخی از معاونان و نمایندگان مجلس برگزار شد.

   در این همایش، احمد چلداوی رییس دانشگاه شاهد گفت: ما تا به جامعه آرمانی نرسیم ظهور رخ نمی دهد و اگر در این مسیر کوتاهی کنیم مقصر هستیم و باید پاسخگو باشیم چرا که همه بزرگان تلاش کرده اند تا موانع ظهور را رفع کنند.

   وی افزود: یکی از بزرگترین موانع ظهور آسیب های اجتماعی است، باید پرسید آیا این جامعه با آمار بالای طلاق (30 تا 40 درصد )آیا آرمانی است؟ آیا این اعتیاد ها جامعه آرمانی ما را می رساند؟ نه این گونه نیست ما باید برای رفع این موانع تلاش کنیم و در دانشگاه چنین حرکت های صورت گرفته است.

   رییس دانشگاه شاهد ادامه داد: گاهی یک آسیب اجتماعی علاوه بر حل از طریق  اجتماعی و سیاسی نیازمند حمایت دارویی است.

برهمین اساس ما امروز در دانشگاه تحقیقات طب سنتی را صورت داده ایم، آنجا کار طب سنتی می کنند و برای درمان اعتیاد دارویی را تولید و تستهای آن صورت گرفته و در مرحله تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام در وزارت کشور

آغاز دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام در وزارت کشور