مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:102022-01-16سياسي

لازمه موفقیت و پیشرفت در مدیریت شهری جذب مشارکت مردم است


سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی لازمه موفقیت و پیشرفت مدیریت شهری را جذب مشارکت مردم عنوان کرد.

- سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی: لازمه موفقیت و پیشرفت در مدیریت شهری جذب مشارکت مردم است ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی لازمه موفقیت و پیشرفت مدیریت شهری را جذب مشارکت مردم عنوان کرد.

مرتضی موحدنیا در جلسه شورای اداری که با محوریت معارفه شهردار جدید شهر اهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری با بیش از 100 سال قدمت و با تنوع فعالیت در راس توجهات مردم قرار گرفته است.

وی در ادامه اولین اقدام در مدیریت شهری را برنامه ریزی مدون برشمرد و افزود: شهردار اهر با رای اکثریت شورای اسلامی شهر اهر انتخاب شده که چهار سال به مردم خدمت خواهد کرد و انتظار داریم شهردار و عوامل شهرداری در این چهارسال حداقل چهار پروژه ی مهم و ماندگار برای شهر اهر ایجاد کنند تا آیندگان برای کارها و عملکرد ما نظر بدهند.

موحدنیا ادامه داد: برای موفقیت در مدیریت شهری و رسیدن به اهداف چهار ساله توسط شهرداری مهمترین راه جذب مشارکت مردم می باشد چراکه اگر شهرداری بتواند مشارکت مردم را در امور شهری جذب کند به موفقیت های بزرگ دست پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه موفقیت و پیشرفت در مدیریت شهری جذب مشارکت مردم است

لازمه موفقیت و پیشرفت در مدیریت شهری جذب مشارکت مردم است