مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:002022-01-16اقتصادي

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود دزفول تا یک ماه آینده وارد مدار می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: نیروگاه مقیاس کوچک 25 مگاواتی میانرود در شهرستان دزفول تا یک ماه آینده وارد مدار خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: نیروگاه مقیاس کوچک 25 مگاواتی میانرود در شهرستان دزفول تا یک ماه آینده وارد مدار خواهد شد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات احداث نیروگاه گازی 25 مگاواتی میانرود 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بعد از تزریق گاز در یکی دو هفته آینده و انجام تست های نهایی، به شبکه برق شمال خوزستان این شرکت متصل می شود.

وی با بیان این که ارزش سرمایه گذاری احداث نیروگاه میانرود 500 میلیارد تومان (17 میلیون یورو) بوده است، افزود: با وارد مدار شدن این نیروگاه، تولید برق در شمال خوزستان که یکی از چالش های شبکه برق خوزستان است تقویت خواهد شد و مشکل پرباری پست های 400 کیلوولت دزفول و هفت تپه برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: سرمایه گذاری و احداث نیروگاه میانرود توسط شرکت تولید برق گناوه مپنا انجام شده است و برق تولیدی آن، از طرف شرکت برق منطقه ای خوزستان به صورت تضمینی خریداری خواهد شد.

دشت بزرگ با بیان این که شرکت برق منطقه ای خوزستان وظیفه تامین و پایداری برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، ادامه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود دزفول تا یک ماه آینده وارد مدار می شود

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود دزفول تا یک ماه آینده وارد مدار می شود