مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:402022-01-16اجتماعي

رکورد 35میلیمتری بارش در «مهوید» خراسان جنوبی/بارندگی ها ادامه دارد


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از بارش 35 میلیمتری باران طی 24 ساعت گذشته در «مهوید» خبر داد و گفت: وقوع رگبار، رعد و برق و بارش باران و برف ادامه دارد.

- بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از بارش 35 میلیمتری باران طی 24 ساعت گذشته در مهوید خبر داد و گفت: وقوع رگبار، رعد و برق و بارش باران و برف ادامه دارد.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با مهر با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته بیان کرد: بیشترین میزان بارش ها در مهوید 35 میلی متر، سرند 34 میلیمتر، خضری 31 میلیمتر و باغستان و کریمو 27 میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارندگی ها در آیسک 23 میلیمتر، خرو 21 میلیمتر، دیهوک 18 میلیمتر، قاین 11 میلیمتر و آرین شهر 10 میلیمتر بوده است.

خندان رو از ادامه ناپایداری های جوی در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: تا روز سه شنبه وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین طی این مدت رگبار شدید باران، رعد و برق و در گردنه ها و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بارش ها به ویژه در نیمه شرقی خراسان جنوبی، وقوع رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و احتمال بروز خسارت دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد 35میلیمتری بارش در «مهوید» خراسان جنوبی/بارندگی ها ادامه دارد

رکورد 35میلیمتری بارش در «مهوید» خراسان جنوبی/بارندگی ها ادامه دارد