مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:352022-01-16سياسي

آیت الله«اعرافی» عضو هیئت موسس جامعه روحانیت شد/ جزییات دیدار با «اژه ای»


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تشریح دیدار اخیر تشکل متبوعش با رییس دستگاه قضا از عضویت آیت الله اعرافی در شورای مرکزی و هیئت موسس جامعه روحانیت مبارز خبر داد.

- حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر ، به تشریح جزییات دیدار اخیر تشکل متبوعش با رییس قوه قضاییه پرداخت و گفت: دیدار با حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، یکی از جلسات جامعه روحانیت مبارز بود، پیش از این نیز جلسه ای با حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، داشتیم که هر دوی آنها از اعضای جامعه روحانیت مبارز هستند.

وی افزود: آیت الله موحدی کرمانی در این جلسه به وضعیت سخت و ناگوار کشور اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که ظلم ریشه کن شود تا مردم و مظلومین به حقوق خود برسند؛ انتخاب حجت الاسلام محسنی اژه ای با توجه به سوابق وی، برای ریاست قوه قضاییه توسط رهبر معظم انقلاب، خوشحال کننده بود.

آیت الله اعرافی عضو هیئت موسس و شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شد سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: همچنین در این جلسه مطرح شد با توجه به آنکه بعد از مرحوم آیت الله محمد یزدی، عضو مشترکی بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین نداریم، از آیت الله اعرافی تقاضا شد به جامعه روحانیت مبارز پیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله«اعرافی» عضو هیئت موسس جامعه روحانیت شد/ جزییات دیدار با «اژه ای»

آیت الله«اعرافی» عضو هیئت موسس جامعه روحانیت شد/ جزییات دیدار با «اژه ای»