مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:002022-01-16ورزشي

هافبک گیلانی تیم ملی فوتبال در لیگ قطر/عزت اللهی به الغرافه پیوست


سعید عزت اللهی بازیکن گیلانی و هافبک تیم ملی ایران شاگرد استراماچونی در قطر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی ایران پس از مذاکراتی که با باشگاه الغرافه قطر داشت به توافق رسید و قراردادش را به طور رسمی امضا کرد تا شاگرد استراماچونی در این تیم شود.

  سعید عزت اللهی سابقه بازی در لیگ چمپیونشیپ انگلستان، روسیه، بلژیک و دانمارک را دارد و حالا در الغرافه اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر خواهد گذاشت و به جمع کثیری از بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان ملحق می شود.

  وی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندرانزلی رفت و 3سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال 1391 زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

  نکته جالب درباره عزت اللهی اینکه او حالا شاگرد آندره استراماچونی خواهد شد که دو فصل پیش در ایران هدایت استقلال تهران را برعهده داشت و حالا یک ستاره ایرانی را تحت هدایت خود دارد.

  نکته جالب اینکه الغرافه با کسب سهمیه آسیایی، در لیگ قهرمانان 2022 هم حضور خواهد داشت و به این ترتیب احتمال تقابل عزت اللهی با سپاهان یا فولاد هم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافبک گیلانی تیم ملی فوتبال در لیگ قطر/عزت اللهی به الغرافه پیوست

هافبک گیلانی تیم ملی فوتبال در لیگ قطر/عزت اللهی به الغرافه پیوست