مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 07:402022-01-16سياسي

وجود فضای قومی، قبیله ای از آسیب های جدی در سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مشکلات و موانع در کار وجود دارد اما عزم جدی برای ورود به کار و دارا بودن نیت خالص مهمترین چیز در دستیابی به موفقیت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مشکلات و موانع در کار وجود دارد اما عزم جدی برای ورود به کار و دارا بودن نیت خالص مهمترین چیز در دستیابی به موفقیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در آیین تجلیل تعدادی از فعالان فرهنگی شهرستان زاهدان گفت: یکی از معضلات ما در سیستان وبلوچستان این است که فعالیت های فرهنگی به صورت فردی و بدون انجام کار گروهی و تصمیم سازی در هیئت های اندیشه ورز صورت می گیرد.

امام جمعه زاهدان افزود: نبود روحیه کار گروهی و عدم کار تشکیلاتی آسیب زاست و باید توجه داشت که انجام فعالیت ها بدون پیشینه فکری و هم افزایی مانع از انجام کارهای بزرگ خواهد بود.

آیت الله محامی، وجود فضای قومی، قبیله ای، مذهبی و سیاسی را از دیگر آسیب ها در استان دانست و بیان داشت: برای انجام کار جدی، ماندگار، گسترده و با دامنه تاثیرگذاری بیشتر باید فعالیت های فرهنگی سازمان دهی شود و برای این کار ابتدا باید نیازمندی های استان، احصاء و در ادامه اولویت بندی و بر اساس توانمندی های گروه های مختلف تقسیم کار و توسط مغز متفکر و گروه فرماندهی نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فضای قومی، قبیله ای از آسیب های جدی در سیستان و بلوچستان

وجود فضای قومی، قبیله ای از آسیب های جدی در سیستان و بلوچستان