مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 07:352022-01-16اجتماعي

بارش برف و باران و طوفان برخی مدارس کرمان را تعطیل کرد+جزییات


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در تمام مدارس شهرستان های ریگان و فهرج را امروز یکشنبه 16 دیماه جاری تعطیل کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهران باهری با اعلام این خبر اظهار داشت: بارش باران کلاس های حضوری دانش آموزان در شهرستان های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه.

گنج را امروز یکشنبه 26 دی 1400 تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی همچنین از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس شهرستان رابر در تمام دوره های تحصیلی به علت بارش باران و برف خبر داد و افزود: آموزش دانش آموزان در شهرستان رابر امروز یکشنبه 26 دیماه جاری از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری و پیگیری آموزش به صورت مجازی در مدارس دوره ابتدایی شهرستان بافت نیز خبر داد و افزود: بارش برف و باران آموزش حضوری در مدارس بخش لاله زار و روستای شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر را تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به علت خیزش گرد و خاک و طوفان تمامی مدارس شهرستان های ریگان و فهرج امروز یکشنبه 26 دیماه 1400 تعطیل است و آموزش به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران و طوفان برخی مدارس کرمان را تعطیل کرد+جزییات

بارش برف و باران و طوفان برخی مدارس کرمان را تعطیل کرد+جزییات