مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 02:552022-01-15بين الملل

رایزنی آنتونی بلینکن با جوسپ بورل درمورد اوکراین


آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در تدام تنش ها میان واشنگتن و مسکو بر سر اوکراین، روز شنبه به وقت محلی با جوسپ بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بصورت تلفنی در این زمینه گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد بلینکن و بورل درباره هماهنگی نزدیک خود به همراه متحدان ناتو و شرکای اروپایی، جهت پاسخ به ادامه استقرار نظامی نگران کننده روسیه در داخل و نزدیک اوکراین گفتگو کردند.

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر هشداد که هرگونه تهاجم بیشتر روسیه علیه اوکراین با عواقب سریع، شدید و هماهنگ شده مواجه خواهد شد.

پیش از این، معاون بلینکن ادعا کرد که حمله سایبری بزرگ علیه اوکراین در روز جمعه بخشی از روش های بازی روسیه است که قبلا نیز از آن استفاده کرده است.

ویکتوریا نولاند، معاون امور سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا، در مصاحبه با فایننشال تایمز، روسیه را مسئول این حمله سایبری که ده ها وب سایت دولتی اوکراین را هدف قرار داد، ندانست با این حال مسکو را متهم کرد و گفت که این تحولات بخشی از یک الگوی آشنا و نگران کننده از اقدامات مسکو است.

معاون وزیر امورخارجه آمریکا ادعا کرد: در حال حاضر نمی خواهم در مورد انتساب این حملات حرفی بزنم، اما معتقدم که این یک بخش آزمایش شده و واقعی از روش های بازی روسی است، که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی آنتونی بلینکن با جوسپ بورل درمورد اوکراین

رایزنی آنتونی بلینکن با جوسپ بورل درمورد اوکراین