مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 02:402022-01-15بين الملل

واکنش کتائب حزب الله به روایت رسمی از حمله به «بلد»


مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق ادعا و روایت گروه رسانه سازمان امنیت ملی این کشور از حمله پهپادی به فرودگاه هوایی بلد در استان صلاح الدین را مضحک دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رسانه های عراق، ابو علی العسکری عصر امروز (شنبه) در توییتی نوشت: روایت گروه رسانه ای امنیت ملی درباره هدف قرار دادن پایگاه بلد مسخره است و در آن اشتباهات زیادی وجود دارد، زیرا پهپاد های مورد استفاده در عراق فقط دو نوع هستند.

وی افزود: نوع اول انتحاری است و بصورت مستقیم به سمت هدف می رود و توانایی تغییر مسیر یا بازگشت به پایگاهی که از آن برخاسته است را ندارد و یک بار مصرف است.

مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق اظهار داشت: نوع دوم پهپاد های شناسایی است که یکی از مشخصات آن این است که در شرایط مه آلود عمل نمی کند و نیازی به نزدیک شدن به هدف ندارد و اصلا با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست.

وی ادامه داد: همانطور که توضیح دادیم پهپاد های تهاجمی (انتحاری) به روش اول عمل می کنند و پهپاد های شناسایی معمولاً برای انجام ماموریت خود به بیش از یک هواپیما نیاز ندارند، علاوه بر این پهپاد ناچار به فرار نیست، زیرا این یک پهپاد است و از راه دور کنترل می شود و نه یک هواپیمایی که خلبان و تصمیم گیرنده در آن حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کتائب حزب الله به روایت رسمی از حمله به «بلد»

واکنش کتائب حزب الله به روایت رسمی از حمله به «بلد»