مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 00:252022-01-15حوادث

عملیات جستجوی دو مفقودی در ارتفاعات شانجان شبستر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از تداوم عملیات جستجوی دونفره افراد گمشده در ارتفاعات شانجان شبستر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شبستر، حمید حسین پور در تشریح عملیات اظهار داشت:  بامداد روز شنبه 25 دی ماه 1400به دنبال تماس یک نفر خانم با 112 جمعیت هلال احمر استان مبنی بر  عدم مراجعت دو نفر از اعضای خانواده از ارتفاعات شانجان و احتمال گم شدن و گرفتاری در برف و کولاک، بلافاصله دو تیم امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر، جهت جستجو به ارتفاعات شانجان اعزام  شدند.

وی افزود: با توجه به وسعت و صعب العبور بودن منطقه ،دو تیم کمکی نیز از شهرستان معینِ شبستر ( جمعیت هلال احمر مرند)  جهت کمک به تیم های جستجو و نجات به محل اعزام شدند و در ادامه نیز چهار تیم جستجو و نجات از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با استفاده از خودروی برف روی آرگو در محل حضور پیدا کردند.

حسین پور افزود: 8  تیم  امدادی به ظرفیت 40 نفر نجاتگر و امدادگر از شهرهای شبستر، مرند و تبریز  عملیات جستجو و نجات را در ارتفاعات  شانجان مشرف به میشو  را از چندین جبهه آغاز کردند و تا غروب خورشید عملیات جستجو و نجات ادامه داشت که به علت تاریکی و صعب العبور  و برفی بودن منطقه ،عملیات جستجو به صبح امروز موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات جستجوی دو مفقودی در ارتفاعات شانجان شبستر

عملیات جستجوی دو مفقودی در ارتفاعات شانجان شبستر